- Úvod
- Reklamační řád
Reklamační řád
Při dodání zboží je kupující povinen překontrolovat dodané zboží ihned po jeho převzetí či po realizaci projektu a zjevné vady reklamovat u prodávajícího ihned, nejpozději však do 3 dnů po jeho převzetí. Na pozdější reklamace nebude brát prodávající zřetel.
Objeví-li se na zboží dodaném zahradnictvím ZaPo nebo na zboží zakoupeném v kamenné prodejně v Uherském Hradišti, reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem na emailové adrese ottobilek@centrum.cz, telefonicky na tel.čísle 777 077 497 nebo osobně na naší prodejně 28.října 251, 686 01 Uherské Hradiště.
Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující předložil doklad o zakoupení zboží (faktura, paragon).
Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé neodbornou a nepřiměřenou péčí, poškozením přírodními živly, zvířaty, chorobami nebo škůdci rostlin a vyšší mocí.
Reklamační řád zahradnictví ZaPo se řídí dle zákona č. 219/2003 Sb., o uvádění do oběhu osiva a sadby pěstovaných rostlin a o změně některých zákonů (zákon o oběhu osiva a sadby).
Pokud spotřebitel není s vyřízením reklamace spokojen po obsahové stránce, tj. zejména se zamítnutím reklamace, popř. s nedostatečným uspokojením nároků z reklamace, která byla uznána, pak dochází k občanskoprávnímu sporu, který je možné řešit prostřednictvím ČOI, a to v rámci řízení o mimosoudním řešení sporů (ADR) – více informací viz. Obchodní podmínky nebo na webové adrese www.coi.cz
Úplné znění zákona č.219/2003 Sb., o uvádění do oběhu osiva a sadby pěstovaných rostlin a o změně některých zákonů (zákon o oběhu osiva a sadby) naleznete zde